The best of Skincare TAG | Miss Ametist

               Hello my girls! Astazi, revin cu un TAG foarte fain zic eu. Acest TAG este despre tenul nostru. The best of Skincare circula de cateva zile pe youtube, dar eu l-am preluat de la Beauty With Camy . Sa nu o mai lungim ca n-are rost.
             Prima intrebare este:
1. Care este tipul tau de ten?

  • Tipul meu de ten uscat in profunzime si gras la suprafata.Pe frunte se simte ca e putin uscat.
2.Cum pastrezi/depozitezi produsele pentru ingrijirea tenului?
  • Majoritatea le tin in baie. 

3.Care este ingredientul tau preferat?
  • Ingredientul meu preferat si de care stiu ca , chiar face minuni este ARGILA!

4.Cel mai scump produs pe care il folosesti in rutina de ingrijire
  • Nu cred ca am vreun produs foarte scump.

5.Cel mai ieftin si bun produs
  • Cel  mai ieftin si bun produs este masca hidratanta racoritoare de la Gerovital Happiness.

6.Ce ”ustensile” folosesti in rutina de ingrijire a tenului?
  • Nici unul deocamdata insa mi-ar placea.

7.Cea mai buna masca de fata

8.Produsul cu cele mai bune intrebuintari
  • Argila are cele mai bune intrebuintari , mai ales pentru frumusete!

9.Brand-ul tau preferat
  • Imi place sa testez produse! Insa imi plac foarte mult produsele din gama Gerovital Happiness.

10.Cel mai bun tratament pentru acnee/cosuri
  • Mastile cu argila.

11.Pasul preferat in rutina ta de ingrijire a tenului
  • Pasul meu preferat este curatarea tenului. Imi place mult sa il simt curat,fara impuritati.

12.Ce produs pentru ingrijirea tenului ai in ”wishlist”?
  • Produsul de ingrijire a tenului pe care chiar mi-l doresc este Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel de la Paula's Choice.


          Acesta a fost TAG-ul iar daca va place si voi puteti sa il faceti. Abia astept sa citesc si raspunsurile voastre. :)



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist