Totul despre comenzile pe Aliexpress | Miss Ametist

                  Buna dragele mele! Vreau sa incep prin a-mi cere scuze pentru ca nu am mai postat, insa chiar nu am mai avut timp deoarece am avut si am un program destul de incarcat. DAR PROMIT ca ma voi tine de postat asa cum v-am promis. 
          Anyway, astazi m-am gandit sa va vorbesc despre Aliexpress si ce e de capul lui.

Aliexpress este un site gen eBay, dar fara licitatii. Trebuie sa fiti foarte atente/atenti atunci cand cititi descrierea unui produs,eventualii termenii ai vanzatorului si desigur review-urile despre produs. Sunt unii vanzatori care pun o suma minima pentru a putea da comanda sau care nu livreaza in Romania. De aceea e important sa cititi tot cand intrati la un anumit produs.Fiecare produs poate fi pus de Aliexpress de mai multe ori,cu preturi diferite.  Imi place mult ca exista filtre deoarece cu ajutorul lor va puteti gasi produsul pe care vi-l doriti la un pret mult mai mic.
        Bineinteles ca toti ne dorim sa avem transportul gratuit,asa ca ,atunci cand vizualizati la un produs trebuie sa va uitati daca scrie ”Free shipping” .Daca nu primiti comanda, sa nu va speriati, banii ii veti primi inapoi.
         Avand in vedere ca nu multe persoane folosesc serviciul de plati WebMoney, cea mai sigura metode ramane cea prin card bancar. Sub nici o forma nu folositi transfer prin Western Union sau transfer bancar. 
        Dupa ce faceti plata, vanzatorul isi rezerva cateva zile in care pregateste si livreaza comanda. Daca nu respecta acel interval, puteti sa mai prelungiti perioada, sau puteti anula comanda. Din moment ce sunteti anuntati ca vanzatorul a livrat comanda, acesta isi rezerva un alt timp in care garanteaza ca trebuie sa ajunga comanda la voi. Va trebui sa intrati in contul vostru din cand in cand si sa urmariti cate zile mai sunt pana ce termenul limita se apropie de sfarsit. Daca nu ati primit comanda in acest interval, aveti doua optiuni. Fie deschideti o disputa si va cereti banii inapoi, fie prelungiti iar timpul si mai asteptati.Daca vanzatorul vede ca mai sunt cateva zile din acel timp si nu ati confirmat primirea produselor, de obicei va extinde chiar el limita cu un alt interval, iar voi trebuie sa acceptati. Daca totusi vedeti ca acesta nu da nici un semn, cu minim 5 zile inainte de a se termina timpul limita, deschideti o disputa si cereti voi extinderea. Daca nu va da nici un semn pana ce limita expira, AliExpress o sa va inapoieze banii. Nu lasati sa se expire timpul de livrare fara sa deschideti o disputa, in caz contrar nu o sa va mai primiti banii inapoi.
            Daca va decideti sa dati comanda pe Aliexpress trebuie sa aveti multa rabdare deoarece dureaza foarte mut pana le primiti,de aceea e bine sa nu va comandati ceva de care stiti ca aveti nevoie urgenta,dar depinde si de metoda de livrare. Daca sunteti multumiti de produsul/produsele pe care le-ati primit ar fi frumos sa lasati un feedback pozitiv.

           Pe Aliexpress putem gasi toate nebuniile si sunt si ieftine. Dar sa nu uitam faptul ca din pacate au mai fost cazuri cand s-au primit si chestii fake (rujuri,truse de machiaj,etc) de  asta am si spus ca este bine sa va uitati la feedback-uri.


                  ❤Acesta a fost articolul si sper sa va fie util si sper sa nu va plictisit de la primele randuri.
Spuneti-mi in comentarii care a fost experienta voastra cu Aliexpress sau daca ati comanda?❤


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist