Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist

                  Daca imi urmariti postarile, stiti faptul ca folosesc destul de mult Pinterest-ul si sincera sa fiu chiar nu e o pierdere de timp deoarece cu un singur ”search” imi pot intregi un outfit sau pot gasi usor o metoda de a-mi face parul.
          Astazi m-am gandit sa va arat din ce outfit-uri m-am inspirat in ultima saptamana. ❤Nu sunt cine stie ce,dar m-au ajutat mult. Tinand cont ca a fost destul de caldut,am optat o tinuta m-ai subtirica.

     





            Nu sunt cine stie ce,insa, sunt potrivite pentru o fata de clasa a 10-a. :)) Nu-i asa?

  

                              Voi ati purta aceste outfit-uri? Daca da, unde le-ati purta?
                            

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist