Avantajele si dezavantajele cumparaturilor online | Miss Ametist

           Cu totii stim ca , cumparaturile online au devenit un obicei , astazi m-am gandit sa va enumar cateva avantaje si dezavantaje ale acestor cumparaturi.
    Eu una cumpar destul de des din magazinele online si am avut parte si de mici neplaceri  in care nu imi mai ajugeau coletele si am anulat comanda doar de nervi sau am primit produsele ruginite sau rupte.  Asadar voi incepe prima data cu avantajele apoi voi termina,din pacate, cu dezavantajele.

          Avantaje:

  • Economisim timp. Faceti simplu si rapid cumparaturile fara a va mai plimba prin magazine pana cautati ce va doriti.
  • Sunt deschise Non Stop. 
  • Nu stam la coada. :)) (urasc asta)
  • Gasim tot timpul reduceri sau coduri de reduceri.

         Dezavantaje:
  • Din pacate nu putem proba ,asadar exista posibilitatea ca acel lucru sa fie ori prea mic ori prea mare.
  • Livrare cu intarziere. (urasc asta)
  • Coletele sa fie deteriorate iar produsele sa fie stricate. Chestia asta a inceput sa se intample din ce in ce mai des.


                                  Voi cat de des faceti cumparaturi online?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist