5 locuri pe care trebuie sa le vizitati | Miss Ametist

             Hello my girls! Imi pare nespus de rau ca nu mai postez insa nu am mai am timp aproape deloc. Am un program foarte haotic si nu stiu cand o sa ma organizez si eu mai bine. Dar sa lasam asta la o parte si sa vorbim despre 5 LOCURI PE CARE TREBUIE SA LE VIZITATI. Dupa lungi cautari, am gasit cele mai frumoasa locuri unde m-as duce cu siguranta. :)

1.Almafi , Italia

Frumuseţea zonei este absolut incredibilă. Pe o parte Munţii Lattari, pe cealaltă parte albastrul nesfârşit al Mării Tireniene. Între ele, soseaua care şerpuieşte ameţitor la o înălţime considerabilă desupra mării. 

2.Santorini

Deseori confundată cu legendara Atlantida, Santorini este unul dintre locurile în care trebuie să ajungi măcar o dată în viaţă. Priveliştea de aici nu se compară cu nimic. E un loc perfect pentru îndrăgostiţi.

3.Lapland, Finlanda

Pentru cei care vor să vadă ceva unic, aici este locul perfect! Aurora Boreală este un spectacol al naturii de neratat.

4.Islanda

Dacă nu mergi să vezi aurora boreală sau aurora australă, atunci răsfaţă-te în apele termale vulcanice din peninsula Reykjanes.

5.Mediterana,Cipru

Numai pentru acest loc as invata sa inot. :)

Dupa parerea mea , daca chiar vreau sa ma relaxez , acestea sunt locurile perfecte.
             Chiar vreau sa vizitez toate aceste locuri. :) Voi ce ati vrea sa vizitati? Unde va place mai mult? ❤❤❣ Abia astept sa citesc comentariile voastre. ❤


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist