Review Masca revitalizanta Peel Off cu Chinese Ginseng AVON

                 Daca ati citit Review-ul la masca de fata Peel Off cu caviar de la Avon,stiti cat imi plac acest tip de masti. Am fost foarte entuziasmata cand am vazut ca la AVON mai exista o masca Peel Off si mi-am zis ”A mea trebuie sa fie!” si asa a fost. Pe aceasta masca nu am dat mai mult de 10 lei,iar raportul calitate-pret-cantitate este unul super bun!

    Sa aruncam o privire asupra produsului:



     

            Aceasta masca promite ca  : Indeparteaza impuritatile si lasa tenul curat, reimprospatat si plin de vitalitate! Folosirea pe termen lung al acestui produs mentine echilibrul natural al pielii."
            Ei bine,ceea ce promite este in totalitate adevarat. Indeparteaza impuritatile foarte bine lasand tenul foarte curat si fin. Pretul ei de obicei este de 21 lei, insa eu am luat-o la 8 lei.Consistenta acestei masti este lipicioasa, culoarea este crem spre portocaliu,cred. :)) Dar atunci cand o aplicam pe fata,devine transparenta dar se mai vede putin sideful pana sa se usuce.  Eu o folosesc de 2 ori pe saptamana dupa dus deoarece porii sunt deschisi.
      Aceasta masca are o cantitate de 75 ml.


  Mod de folosire:

  • se aplica un strat subtire pe pielea curata,uscata
  • se evita zona ochilor
  • se lasa sa actioneze timp de 20 de minute
  • dupa trecerea celor 20 de minute,se indeparteaza


           Aceasta a fost parerea mea sincera! Mie mi s-a potrivit de minune si clar o voi recumpara. 
Daca mai stiti masti de genul,va rog sa mi le spuneti in comentarii. :) Abia astept sa va citesc comentariile.
    


                               Voi ati folosit aceasta masca?Ce parere aveti despre ea?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist