Review Masca de fata cu caviar AVON

               Daca nu v-am spus vreodata, va spun acum. Ador mastile peel off si cand am auzit ca este si la AVON una (abia acum o saptamana am aflat ca exista asa ceva la ei), am cumparat-o. 


     Sa aruncam o privire asupra produsului:








Sincera sa fiu, nu regret aceasta achizitie! Imi place foarte mult aceasta masca si categoric o sa fie recumparata de multe ori mai ales ca nu cred ca e mai mult de 10 lei daca nu e la oferta.
Are 75 ml, ambalajul mi se pare foarte ”luxuriant” . Momentan, de miros nu pot sa va zic ceva amanuntit pentru ca sunt foarte racita, insa din cate simt nu este asa urat.Are textura de gel, asa cum sunt toate mastile de tip peel off si daca puteti observa din poza de mai sus are particule stralucitoare.Ador cand o aplic pe fata pentru ca este foarte racoritoare. Modul de folosire: aplicam un strat subtire, o lasam sa actioneze 20 de minute apoi tragem de margini si se va dezlipi usor de fata.

       Ca si concluzie, o recomand cu mare incredere!


       Voi ati folosit aceasta masca? Ce parere aveti despre ea?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist