Eu, esarfele si viata | Miss Ametist

                   De-a lungul anilor am inceput sa dezvolt o mica ”dependenta” asupra esarfelor. Aceasta piesa vestimentara a devenit indispensabila pentru mine in viata de zi cu zi.
      Imi plac esarfele fine dar nu acele din matase, nu le suport. Esarfele merg la orice tinuta,facandu-le, dupa mine,m-ai sofisticate.
              Aceasta ”bucata de material” este foarte versatila si poate fi purtata in orice anotimp.
Niciodata nu pot sa spun ca am prea multe esarfe si mereu sunt in cautare de altele noi.
Esarfele imi fac viata mult mai buna,mai ales primavara.





Materialele sunt si ele pentru toate gusturile.Daca existau esarfe numai din matase clar nu le purtam!

       Modul in care le folosim este limitat doar de imaginatie, deoarece un model bine ales poate anima orice outfit lipsit de stralucire.


           Cine mai adora esarfele manutele sus! :)


                                         Voi ce tip de esarfe purtati?♥

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist