Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

              De curand mi-am deschis un cont pe Pinterest din curiozitate. Ei bine, se pare ca am ajuns sa fiu dependenta de acest site.


  •                Ce este Pinterest?

Este o combinatie intre un site de bookmarking si un “panou virtual” ce permite utilizatorilor inserarea (“pin”) unor imagini si clipuri video pe diverse categorii (“boards”). Vizitatorii pot copia (“repin”), comenta sau aprecia (“like”) materialele vizualizate.
Daca aveti si voi cont pe Pinterest, va invit sa ma urmariti pe Miss Ametist ! Puteti sa imi lasati si mesaj, o sa va raspund in scurt timp.♥

  • De ce imi place asa mult?
   Imi place deoarece acolo gasesc foarte multe poze de unde ma si inspir. Imi place ca le pot da ”repin” pentru a le vedea si voi.♥♥Desigur,daca doriti puteti adauga poze si cu voi.♥
Gasesc tot felul de DIY-uri utile chiar pe care abia astept sa le pun in practica.







               Pana gasesc ceva si mai bun,o sa il folosesc incontinuu Pinterest. ♥


                           Voi ce site-uri de socializare m-ai folositi?Folositi Pinterest?



              

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist