TAG: Ce aș schimba? | Miss Ametist

      Acum ceva timp am dat peste un tag ”de suflet” dacă pot să îi zic așa.
După cum vedeți și din titlu, numele acestui TAG este ”Ce aș schimba?” ,ei bine eu aș schimba multe, dacă vreți  să vedeți ce aș schimba eu, citiți în continuare. 
   

-la mine fizic și psihic
Fizic- aș vrea să mă mai îngraș puțin, iar psihic să nu mai bag ”proștii” în seamă. (îmi cer scuze de expresie)

-la oamenii din jurul meu
Vreau să îi fac să se uite ei,să vadă cât de imperfecți sunt și să nu mă mai judece pe mine.

-la țara din care provin
 Știind bine ce țară frumoasă avem, aș schimba foarte multe! Cred că mi-ar trebui 3000 de pagini să scriu jumătate din lucruri! Dar în principal, aș vrea să schimb faptul că în loc să ne mândrim cu țara noastră, noi o vindem.

-la jobul meu (școala)
Colegii care nu își văd de viața lor și poartă grija vieții mele.

-canalul meu de Youtube
Vreau să fac clipuri cu o calitate mai bună. Vreau ca, conținutul să fie BUUUN! :)

-trecutul meu
Ținând cont câte greșeli am făcut și ținând cont de faptul că am avut încredere în cine nu trebuia...

-la partener
La el nu aș schimba nimic.E perfect așa și îi mulțumesc că e tot timpul acolo,la bine și la greu! :*

-la generația de astăzi
Generația din ziua de azi a ajuns într-un punct destul de nasol... 

-părinții mei
Despre asta nu vreau să vorbesc...

-din obiceiurile mele culinare
Atunci când gătesc, să nu mai pun atâta sare și piper. :)

-la tehnologia de astăzi
Ehh,destule. :))

-din obiceiurile mele
Ar fi destul de multe, iar momentan nu îmi vine nici unul în minte. :))

-la stilul meu
Sinceră să fiu, nu aș schimba nimic pentru că stilul pe care îl am mă reprezintă.


   Acesta a fost TAG-ul.  Tăguiesc pe oricine vrea să facă acest TAG :) . Sper să mai dau peste TAG-URI de genul pentru ca îmi plac. 



                                          Voi ce ați schimba? 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist