Review: Burețel de machiaj

         Încerc de mult timp să pun mâna pe un burețel gen Beauty Blender și iată că am reușit să îl achiziționez, desigur că pe wishlist este și Beauty Blender-ul și sper să ajung în posesia lui cât mai repede.
          Eu l-am achiziționat de la o fată de pe facebook.
         Sinceră să fiu, nu am avut mari așteptări fiind la 10 lei. Însă, acum nu regret. Pentru 10 lei,acest burețel mi se pare mai mult decât grozav! De când l-am achiziționat numai pe el îl folosesc. A devenit o dependență. :)

  Să aruncăm o privire asupra lui:


  • are o textură destul de ok
  • ca orice burețel de genul,se face de 2x mai mare când îl băgăm în apă
  • trebuie strâns în prosop sau într-un șervețel uscat pentru a elimina excesul de apă
  • absoarbe ceva fond de ten,dar nu în cantitate mare
  • forma este foarte practică, partea mai ascuțită este numai bună pentru a ajunge în colțul intern al ochiului

    Tipul acesta de burețel se poate cumpăra și din DM,Oriflame, Avon, Ebelin (doar că nu are aceeași formă ca ăsta), etc. Îl  voi achiziționa și pe cel de la Oriflame, poate și cel de la Avon și o să fac o comparație între ele.

                              

                               Voi l-ați încercat? Ce părere aveți?


                                                                   ☃☃☃
Facebook: Miss Ametist
Youtube: Miss Ametist

★Îmi achiziționez singură majoritatea produselor pe care le vedeți în articole, însa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care îmi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu îmi va influența părerea mea despre produse.

Acest articol nu este sponsorizat.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist