First Impression Elf | Miss Ametist

          De curând am primit un colețel de la Elf  și sunt super încântată de produsele pe care le-am primit. O să fac și un mic clip în care o să vă arăt și swatch-urile produselor.

   Fără s-o mai lungim prea mult, să trecem la treabă.

    Acestea sunt toate produsele pe care le-am primit și să începem cu:





 1. Tuș de ochi cremă


  • nu curge, este rezistent la apă
  • Îl putem achiziționa de aici la prețul de 16.5 lei







 2. Primer pentru fixarea fardului de ochi


  • pregătește foarte bine pleoapa pentru aplicarea fardului de pleoape
  • Îl putem achiziționa de aici la prețul de 12 lei







 3.Tuș de ochi Expert 


  •  datorită pensulei se aplică foarte ușor
  • Îl puteți achiziționa de aici la prețul de 12 lei





4.Creion de sprâncene Instant

  • este nou
  • nu are creionul așa moale, dar este pigmentat
  • nuanța pe care o am eu este pentru cele care au sprâncene șatene
  • îl puteți achiziționa de aici la prețul de 12 lei








5. Ruj de buze satinat

  • este foarte,foarte cremos
  • hidratează buzele
  • îl putem achiziționa de aici la prețul de 27 lei



6. Pensulă pentru contur

  • este destul de pufoasă
  • se poate realiza un contur foarte frumos cu ea




7. Pensulă pentru aplicarea fardului de pleoape


  • îmi place cum se aplică fardurile cu această pensulă




8.Fard de ochi Flawless

  • această palețică este foarte practică
  • îmi place că a fost atașată o mică oglindă
  • este numai bună pentru călătorii
  • o puteți achiziționa de aici la prețul de 12 lei


     Acestea au fost produsele pe care le-am primit, Sunt foarte mulțumită de aceste produse și să știți că merită cumpărate.Raportul calitate-preț este mai mult decât bun. Le mulțumesc celor de la ELF COSMETICS  ca mi-au acordat această șansă de a mai testa produse de la voi!

Recomand aceste produse cu mare drag!


                                    Voi ce produse ați încercat?

Îmi achiziționez singură majoritatea produselor pe care le vedeți în articole, însa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care îmi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu îmi va influența părerea mea despre produse.

Acest articol este sponsorizat.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist