Care-i diferența dintre horror și thriller?

        De ceva timp aud întrebarea ”Care-i diferența dintre filmele thriller și horror?” .Acest subiect este destul de controversat așa că astăzi m-am gândit să vă explic în mare care e diferența.

   Ei bine, filmele horror au menirea de a ne speria, de a ne face ”să ne ascundem după pernă” de frică (așa fac eu :)) ). Din punctul meu de vedere un film horror este genul de film care te face să îți fie frică pentru propria persoană gândindu-te că ți se va întâmpla și ție la fel. Sinceră să fiu, de când am văzut ”Chucky.Păpușa ucigașă” îmi este frică să mai țin păpuși în casă chiar dacă a fost doar un film.

    O să vă dau și câteva exemple de filme horror:

  • Annabella
  • Chucky. Păpușa ucigașă.
  • Mama
  • The forest
  • Exorcistul
  • The Conjuring 2
  • Avertizarea
Și multe altele.


     Un thriller oferă emoții bruște,agitație și adrenalina care de fapt conduc povestirea,uneori subtil, cu tensiuni urmate de calm ,uneori cu un ritm amețitor.Publicul este ținut în suspans în timp ce intriga se construiește spre un punct culminant.Thrillerele stimulează puternic starea de spirit a privitorului,oferindu-i un nivel mare de anticipare ,așteptări extreme,incertitudine,surpriză,anxietate și / sau teroare.
    Subgenuri comune sunt thrillerele psihologice,thrillerele cu crime ,thrillere de mister și muuuuulte altele. Genurile de groază și cele de acțiune de multe ori se suprapun cu thriller-ul.
  
   Exemple de thrillerele:

  • Se7en
  • Shutter Island
  • Fata dispărută
  • The Sixth Sense (este și carte)
  • Lebăda neagră
  • The Girl on the Train 
Și multe altele.
   
     Sper că v-am explicat îndeajuns de bine încât să înțelegeți. :)

          

     Voi ce filme ați văzut din cele enumerate?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist