2 măști naturale pentru tenul gras cu tendințe acneice

         Dacă mă urmăriți de mult timp și ați citit The skincare TAG știați că mă confrunt cu tenul gras cu tendință acneică.Așa că am tot căutat măști de casă pentru tenul acneic și am găsit. Pentru mine aceste măști au funcționat și nu trebuie să uităm că tenul fiecărei persoană diferă, de aceea s-ar putea ca l-a unele dintre voi să nu aibă niciun rezultat,însă mă îndoiesc de asta.


    Mai întâi vă voi vorbi de cea mai ușoară mască de care poate,nu știați, însă este foarte bună.

    
      1.Mască cu banană 
Ingrediente:

  • 1 banană foarte coaptă
  • 2 lingurițe de miere
  • o portocală/ lămâie (ce aveți la îndemână)
Zdrobiți bine banana (o puteți pune și în blender) , apoi amestecați-o cu mierea.Adăugați câteva picături de portocală sau lămâie. Aplicați masca pe ten și lăsați-o să acționeze timp de 15 minute apoi o puteți înlătura cu apă rece/călduță sau cu un prosop.



   2.Mască cu sare
Pentru a prepara această mască ,ne trebuie puțină sare de mare sau sare obișnuită amestecată cu apă. Puneți sarea în apă și lăsați-o timp de 20 de minute.Aplicați apoi compoziția pe zonele cu acnee și lăsați-o timp de 15-20 de minute să acționeze. 
Sarea curăță pielea în profunzime și usucă acneea,ceea ce o transformă în tratamentul perfect pentru cicatricile lăsate în urmă de coșuri.

     Acestea sunt măstile care pe care le folosesc eu cu regularitate. Sper să vă ajute dacă aveți probleme cu tenul. 
     Stați pe aproape pentru că o să urmeze și pentru tenul uscat și mixt.


             V-au fost de folos aceste măști?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist