15 lucruri care mă fac fericită TAG | Miss Ametist

                  Astăzi am fost tăguită de Beauty With Camy  să fac un TAG super drăguț și bineînțeles,nu l-am refuzat. Dacă mă urmăriți de mult timp știți cât de mult îmi plac TAG-urile. Acest TAG este format din 15 lucruri care mă fac pe mine fericită. Sper că , cu ajutorul acestui TAG mă veți cunoaște și mai bine.


MIE ÎMI PLAC/E...



  1. Produsele noi
Îmi place să achiziționez produse noi pentru a le testa apoi să vin aici și să vă povestesc cum s-a/s-au comportat produsul/produsele.


     2.Să mă trezesc când vreau

Sinceră să fiu, abia aștept vacanța de vară ca să pot dormi cât vreau.


     3. Muzica

Atunci când sunt tensionată sau nu mă simt ok, muzica e tratamentul meu.


    4.Filmele cu suspans

Când am timp mă uit la câte două-trei pe zi.


    5. Băile spumoase

Atunci când nu am o zi așa bună , băile spumoase mă relaxează.


    6.Cafeaua

Cafeaua cu lapte e preferata mea. Beau aproape în fiecare dimineață (uneori mai uit să beau ori nu am timp) .


     7.Să fac cadouri

Mereu mi-a plăcut să dăruiesc cadouri.


     8.Blogging

Scriu de ceva timp aici, pentru voi.Pentru mine a devenit o rutină foarte plăcută.


      9.Shopping

Cui nu-i place shopping-ul? Poate într-un viitor viitor apropiat o să fac și un HAUL pentru canalul de youtube. (Să îmi lăsați în comentarii dacă vreți să vedeți un HAUL).


    
     10.Vara (aici era toamna însă nu sunt așa atrasă de acest anotimp așa că                              am pus vara)



Timp liber,mici vacanțe, dormit până la ce oră vrem,căldură și muulte alte lucruri.



       11.Machiajul



      
      12.Să vorbesc cu abonații

Ați devenit a doua mea familie.❤



    13.Să călătoresc

Mai ales vara.


    14.Soțul și familia

Nu am soț,însă am o relație minunată de doi ani. El și familia mea sunt cele mai importante persoane din viața mea.


   15.Fructele

Mănânc foarte multe fructe, mai ales pepenele verde.




       Cam acesta a fost TAG-ul. Mi-a facut o mare plăcere să îl fac și eu, iar la rândul meu tăguiesc pe oricine vrea să facă acest TAG. Îți mulțumesc și ție Camelia și te pup. 



                                     Vouă ce vă place cel mai mult?


  
Până la următorul articol,baftă la smart shopping! :) 




   

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist