❄ Winter Tag | 2016 ❄

            
   

   Astazi revin cu acest TAG care imi place super mult. L-am vazut pe youtube la Beauty With Camy si am zis sa il fac si eu. 

    Acestea sunt intrebarile:

1.CARE ESTE FILMUL TAU PREFERAT PE CARE IL VEZI IN FIECARE AN DE CRACIUN ?
     
     Filmul la care ma uit in fiecare an de Craciun si nu ma plictisesc este Home Alone. :) 


2.CARE ESTE CANTECUL PREFERAT PE CARE IL ASCULTI DE CRACIUN ?

             Hmm,ar fi multe. Dar cel pe care il ascult foarte des este Mariah Carey - All I want for Christmas is you. ❤

          

3.ITI PLACE SA PETRECI CRACIUNUL ACASA CU FAMILIA SAU IN ORAS CU PRIETENII ?

              Acasa,cu familia. :) 
            

4.DACA AI PUTEA SA CUMPERI DOAR UN CADOU PENTRU CRACIUN ,CINE AR FI PERSOANA CAREIA IL VEI CUMPARA ?

                   Mama.❤


5.DESCHIZI CADOURILE IN AJUNUL CRACIUNULUI SAU IN DIMINEATA CRACIUNULUI ?


            Cadourile le deschid mereu in dimineata Craciunului.


6.AI OBICEIURI/TRADITII CARE LE SARBATORESTI IN FIECARE AN DE CRACIUN ?


        Da, am obiceiuri pe care le sarbatoresc in fiecare an.


7. MIROSUL PREFERAT DE CRACIUN?

        De mandarine. :))


 8.CE MANCARURI PREGATESTI DE CRACIUN ?

          Sarmalutele,chiftelute cu maioneza,salata boeuf si prajiturele.


9.O DORINTA DE CRACIUN ?

       Nu s-ar mai indeplini daca as mai spune-o. :))


10 .AI FACUT VREODATA INGERI DE ZAPADA ?

      Mereu ii fac. 



11.CAND INCEPI SA DECOREZI CASA SI POMUL DE CRACIUN ?

         Casa am decorat-o azi, bradutul urmeaza.


12 .CAND ITI DESPODOBESTI BRADUL ? 

   Pe 2-3 ianuarie.





           Cam acesta a fost TAG-ul. Mi-a facut placere sa pot sa il fac. Va taguiesc pe toate. :)


               
             Voi cum va petreceti sarbatorile de Craciun?




                         ☃☃☃☃☃

Facebook: Miss Ametist
nu uitati de giveaway-ul de pe pagina de facebook

        

   Imi achizitionez singura majoritatea produselor pe care le vedeti in articole, insa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care imi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu imi va influenta parerea mea despre produse.
Acest articol nu este sponsorizat.  
                 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist