Top 5 produse sub 10 lei

Pentru ca am vazut ca au fost destul de populare Top 9 produse de makeup sub 60 lei si Top 5 produse de makeup sub 30 lei , am zis sa fac si acest top.


1.NYC EXPERT LAST LIP LACQUER /LUCIU DE BUZE 
Luciu de buze poate fi achizitionat la pretul de 9 lei de pe site-ul 1001cosmetice.ro .

2.Astor Creion Sprancene
Este la pretul de 9 lei si il gasim pe 1001cosmetice.ro .

3.ESSENCE TINTED LIP BALM BRIGHTEN UP-03
Il puteti achizitiona de aici .

4.Gerovital Happiness Crema Gel Curatare
Il puteti achizitiona de aici . 

5.Gerovital Happiness Masca Gomaje /pentru tenul normal

Il puteti achizitiona de aici .



  Sper ca v-am inspirat cu acest articol.
Lasati-mi in comentarii daca v-ati cumpara vreun produs de mai sus? Le-ati incercat? Ce parere aveti despre produs/produse?


Pana la urmatorul articol,bafta la smart shopping!


                          ❤❤❤

Facebook: Miss Ametist
Nu uitati de giveaway-ul pe care il am pe pagina de facebook.
*acest articol nu a fost sponsorizat*






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist