Produsele preferate din ultimele luni

       Buna fetelor!
Pana acum nu am scris un articol de genul, dar am zis ca acum e momentul! Sunt produse pe care le-ati mai vazut ,altele nu.

          
Primul lucru pe care il folosesc incontinuu  este:


1. Demachiant pentru ochi de la L oreal Paris.
Am mai scris despre el un articol aici.  
Imi place foarte mult iar raportul calitate-pret e unul super bun!



2. Primer Astor (articolul il aveti aici)




3. Fard de pleoape Melkior (articolul il gasiti aici)



Stiti cat de mult imi plac produsele lor! Le ador !


4.Rimel Extra Volume  
Ofera un volum senzational!



5. Lipstick Rouge a levres CLASSIC 
Imi place foarte mult acest ruj deoarece este foarte cremos! 

   Mai multe detalii despre aceste produse de la Melkior gasiti aici.


Ar fi mai multe produse, insa astea sunt cele pe care chiar le-am folosit foarte mult!



     Sper ca v-a placut acest articol! 



                                  Voi ce produse ati folosit dintre astea?Care va plac?





                                                           ☃☃☃☃

Facebook: Miss Ametist

Imi achizitionez singura majoritatea produselor pe care le vedeti in articole, insa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care imi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu imi va influenta parerea mea despre produse.

Acest articol nu este sponsorizat.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist