Pensule pentru incepatori | Miss Ametist

    Astazi m-am gandit sa scriu acest articol deoarece multe dintre voi sunteti la inceput de drum si nu are rost sa cheltuiti banii pe un set de pensule dintre care sa folositi doar 2-3.
   O sa va arat niste pensule pe care le folosesc de foarte mult timp si stiu ca v-ar ajuta si pe voi.

   Atunci cand vrem sa realizam un machiaj frumos al ochilor, avem nevoie de o pensula de blending. Cu o pensula de blending putem aplica fardul in pliul ochiului si desigur, putem blendui si culorile pentru a avea o tranzitie cat mai frumoasa.


  •         Eu ca si pensula de blending, o folosesc pe cea de la ELF Blending EYE e.l.f. Essential , chiar daca e ieftina, e foarte buna. Are parul moale si delicat, se spala si se usuca destul de repede. 
  Asa arata pensula:

O putem gasi acum, la oferta,la doar 6,3 lei aici.




  • O alta pensula,care cred eu ca este necesara,este o pensula mai mica de blending pe care o putem folosi la aplicarea fardului pe pleoapa inferioara sau in coltul intern. 
Cea pe care o folosesc eu este aceasta:


Nu stiu exact unde ati putea sa o gasiti pentru ca eu am primit-o cadou. 


  • O alta pensula indispensabila este pensula plata. Avem nevoie de o pensula plata pentru a presa fardul de pleoape. Presam fardul prin miscari de tapotare.
Eu folosesc o pensula tot de la ELF.

O puteti achizitiona de aici la pretul de 6,3 lei.

        



O puteti achizitiona de aici la pretul de 10,5 lei.


  Pentru aplicarea fondului de ten, va recomand un buretel. Puteti gasi copii dupa beauty blender si in DM.


       

      Sper ca a fost util acest articol si sper ca v-am ajutat.
Spuneti-mi in comentarii daca ati folosit vreo pensula pe care am mentionat-o mai sus? Daca da, ce parere aveti despre pensula? 

   

    Pana la urmatorul articol, bafta la smart shopping! :* 



                            ❤❤❤

Facebook: Miss Ametist
*acest articol nu a fost sponsorizat*
*nu uitati de giveaway care este in desfasurare pe facebook* 


     







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist