Cadou de la Melkior Professional

        Nici acum nu imi vine sa cred faptul ca cei de la Melkior Professional mi-au trimis acest cadou.
Produsele le-am desfacut de azi-dimineata si Doamnee, sunt atat de FAINEE!


Va recomand din suflet Melkior, chiar au cele mai bune produse! Acestea au intrat deja in favorite. 
   
  
     Sa va arat si ce am primit:
Acesta a fost ambalajul in care au venit produsele:



  Imi place mult si arata foarte elegant!


Si sa incepem cu primul produs:




1. Eyeliner & Khol pencil- purple


  • foarte rezistent atat de pe conjunctiva cat si pe pleoapa,sub fard
  • este destul de pigmentat
  • se aplica usor
  • Mai gasiti inca 7 nuante disponibile, dintre care aceasta nuanta cu inca doua sunt noi
  • Il gasiti la pretul de 19,90 lei pe MelkiorProfessional.ro




2.Rimel Extra Volume-black mascara

  • rezista destul de bine la umiditate
  • culoarea este foarte intensa
  • le separa bine si nu le incarca deloc
  • Este la -33% reducere de aceea il veti gasi la pretul de 19,90 lei
  • Il puteti achizitiona de aici




3. Oglinda rotunda 73 mm

  • este foarte practica
  • o puteti gasi la pretul de 8,90 lei 
  • O puteti achizitiona de aici






4.Lipstick Rouge a levres CLASSIC

  • eu am nuanta SUAVE 
  • este foarte cremos
  • este mat
  • din pacate nu l-am gasit pe site, probabil se va lansa mai incolo




5.Eye Shadow - OMBRE A PAUPIERES

  • eu am nuanta BROWN SUGAR
  • rezista foarte bine
  • este si foarte pigmentat
  • sideful este unul fin
  • se poate gasi la pretul de 27,00 lei
  • il puteti achizitiona de  aici




Produsele sunt minunate, le ador!  Nu cred ca o sa mai detroneze alte produse aceste minunatii! Si clar aceasta surpriza m-a ajutat si de acum o sa fac multe comenzi pe MelkiorProfessional.ro deoarece aceste produse merita nota 10000! 
      Multumesc Melkior pentru acest cadou minunat. ❤


                                                                  ☃☃☃
Facebook: Miss Ametist
*chiar daca am primit aceste produse cadou, asta nu m-a influentat. Aceasta este parerea mea sincera. *

Comentarii

  1. Foarte frumos din partea lor ca ti-au trimis astea cadou. :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist