3 produse favorite de la Oriflame

      Incep prin a-mi cere mii de scuze ca nu am mai postat, insa chiar nu am mai avut cand. 
Asa ca, am gasit acum putin timp liber ca sa postez. 
    Multe stim de Oriflame si multe folosim produse de la ei. Asa ca m-am gandit sa va arat 5 produse de la ei pe care le ador. 

     


1. Balsam protector cu ulei de scortisoara Tender Care

  •  sau cutiuta cu minuni este numai buna iarna!
  •  Hidrateaza pilea uscata si e buna chiar si pentru micii monstruleti care apar pe fata noastra. 
  • Am mai scris aici despre acest  balsam.
  • il putem achizitiona de AICI



2. Fond de ten rezistent FPS 15 Giordani Gold Mineral 

  • are un grad de acoperire foarte mare. 
  • Eu am nuanta Porcelain.
  • Il puteti achizitiona de AICI






3. Burete de machiaj

  • este moale
  •  se curata foarte usor
  • ,nu face ”gaurele” de la spalare,
  • forma este una foarte practica.
  • il puteti achizitiona de AICI 



                Sper ca v-a placut acest articol. Si sper sa nu va fi suparat pentru ca nu am mai postat. Dar promit sa nu se mai intample.

                      Voua ce va place din aceste 3 produse? Ce a-ti incercat? Ce parere aveti 
                                                          despre  respectivul produs?
     



Pana data viitoare, bafta la cumparaturile de Craciun!☃☃☃
   



                                                              ☃☃☃☃

Facebook: Miss Ametist
Imi achizitionez singura majoritatea produselor pe care le vedeti in articole, insa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care imi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu imi va influenta parerea mea despre produse.
Acest articol nu este sponsorizat.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist