3 gustari de iarna :)

 
   Este prima data cand scriu un articol de genul , insa am zis sa scriu si despre asta.
Chiar daca iarna si-a intrat in drepturi depline, noi tot trebuie sa ne alimentam asa cum trebuie. Cred ca a-ti observat ca pe timp de iarna, organismul ne cere altfel de gustari. 
    
        Asa ca am zis sa va arat ce mananc eu zilnic, mai ales pe timp de iarna.




  1. Semintele
Semintele de dovleac sunt excelente. Mai ales daca le prajim chiar noi si nu punem multa sare.


      2.Fructele uscate
 Sunt sanatoase si excelente daca avem nevoie de o doza de energie. Ne confera senzatia de satietate si ne ajuta sa ne mentinem apetitul sub control.


      3.Cerealele
  Eu imi incep ziua cu cereale (fara lapte,ca nu imi place :)) ) . Acestea contin fibre , ne ajuta sa avem energie si sa mancam cat trebuie. :)




         Cam acestea au fost gustarile pe timp de iarna pe care le mananc. Sper ca v-a placut acest articol! 




                                       Voi ce gustari mancati pe timp de iarna?

     Pana la urmatorul articol, bafta la cumparaturile de Craciun! 




                                                              ☃☃☃☃


Facebook: Miss Ametist 

Imi achizitionez singura majoritatea produselor pe care le vedeti in articole, insa, uneori, am norocul de a colabora cu anumite firme care imi trimit produse pentru a le testa, dar asta nu imi va influenta parerea mea despre produse.
Acest articol nu este sponsorizat.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist