Top 5 produse de makeup sub 30 lei

Daca ma urmariti, stiti ca am publicat si Top 9 produse de makeup sub 60 lei si cred ca v-a ajutat.
Asa ca m-am gandit sa postez acum top produse sub 30 de lei. M-am gandit mult la produse deoarece am vrut sa va prezint ceva bun, nu orice produs.

       Incepem topul cu:



1.Rimmel ScandalEyes 

  •    mascara pentru volum
  • Brand: Rimmel

  • nu incarca genele
  • nu cad acele pelicule mici negre
  • se demachiaza usor
  • ofera volum si alungire
  • il puteti gasi pe Aoro.ro la pretul de 15 lei

2.Fond de ten cu SPF 15 High Definition Waterproof

  • este rezistent la transfer
  • te protejeaza de razele UV 
  • il puteti achizitiona de pe PensuleMachiaj.ro la pretul de 24,95 lei


3. Puff Cream tip lacrima
  •   aplicare corector,concealer si fond de ten 




4. Astor Creion Sprancene



  • este pigmentat
  • este cremos si usor
  • il puteti achizitiona de pe 1001cosmetice.ro la pretul de 12 lei

5.Primer Lioele Secret Pore Rich Balm Mini

                                                      
                                                          
                                                          Si varianta full size:
  • matifiaza si creste rezistenta machiajului
  • tenul devine mult mai elastic,mai neted si mai catifelat
  • il puteti achizitiona de pe theMakeupShop.ro  varianta mini o puteti achizitiona cu 24.00 lei
  • varianta full size ajunge la pretul de 78.00 lei si il puteti achizitiona tot de pe theMakeupShop.ro



Voi ati incercat vreun produs din cele enumerate mai sus? Daca da,care? Care este parerea voastra despre respectivul/ele  produs/e? Daca nu, ce ati incerca?

Sper ca v-am inspirat si pana la urmatorul articol, bafta la smart shopping! :*


*Facebook: Miss Ametist*
*acest articol nu a fost sponsorizat de nici o firma care a fost mentionata*











Comentarii

  1. Am postat si eu un articol cu "top5" te invit sa il urmăresti sa imi spui si parerea ta. As vrea sa incerc si eu din cele enumerotate mai sus. Kiss💋💋

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu vei regreta. Insa, cu siguranta o sa-ti placa mult primer-ul de la Lioele. Kiss.💋

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist