The Skincare Tag

Acum cateva zile am intrat pe blog-ul Juliei Hasch  si am dat din intamplare peste acest tag care mi s-a parut super interesant si am zis sa il fac si eu.




1. Descrie rutina ta de îngrijire a tenului în 5 cuvinte.
Nu stiu daca as putea sa o descriu in 5 cuvinte insa incercam, rutina mea de ingrijire incepe cu curatarea tenului apoi cu exfolierea (o data pe saptamana) si hidratarea lui.




2. Care este tipul tău de ten? 


Eu am tenul gras din pacate, ma confrunt cu acneea de foarte mult timp, de aceea folosesc produsele de la La ROCHE-Posay.




3. Cel mai bun inamic împotriva coșurilor? 


Cel mai bun inamic impotriva cosurilor pentru mine este Cremă tratament pentru tenul cu tendință acneică .


4.  Care este produsul tău preferat pentru îngrijirea tenului?


Produsul meu preferat pentru ingrijirea tenului este tonerul (ca si Julia) imi place ca ofera acea senzatie de racorire.


5. Șervețele demachiante: da sau nu?


Folosesc servetelele demachiante atunci cand plec intr-o excursie,deoarece nu are rost sa car dupa mine demachiantul.




7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj?


Nu imi place sa folosesc produse high end de machiaj  deoarece nu am tenul perfect, insa produsele high end pentru ten le folosesc cu mare drag.


8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru îngrijirea tenului tău? 


Nu cred ca am folosit vreun produs pentru ingrijirea tenului care sa mi se para ciudat, pana acum.
Cine stie pe viitor :) .


9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos: 


Nu cred ca as putea da un sfat anume deoarece nu am tenul perfect, insa as putea sa spun ca daca il ingrijiti cum trebuie si folositi produsele care va priesc nu o sa aveti probleme cu el.




Si cam acesta a fost tag-ul. Sper sa va placa!


Pana la urmatorul blog , bafta la shopping ! :*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist