Review Paleta 4 Farduri Elizabeth Arden

Deoarece am vazut ca e ”mare nebunie” acum cu aceste produse de la Elizabeth Arden , am zis sa scriu si eu un articol despre o paleta de la ei.

  Sa aruncam o privire asupra acestei palete:


Paleta pe care o am eu se numeste Golden Lilac. Fardurile sunt rezistente si au culori naturale,astfel incat indiferent de ocazie le putem folosi pentru a avea un machiaj frumos.

                                                                    SWATCH-URI:



Din pacate , doar 3 se observa deoarece sunt mai pigmentate, insa aceasta culoare:

Aceasta culoare nu prea se observa, nu e pigmentata deloc.

    In rest, imi place mult aceasta paleta. Si cred ca o sa imi iau cateva similare.
O puteti achizitiona de AICI  la pretul de 49,00 lei .



Sper ca v-a placut acest articol si sper ca v-am inpirat.
    Spuneti-mi in comentarii daca merita achizitionata? A-ti incercat-o? Ce parere aveti despre ea?


Pana la urmatorul articol, bafta la smart shopping ! ❤❤


Facebook : Miss Ametist 
acest articol nu a fost sponsorizat



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist