Parfumul saptamanii | Incandessence

Deoarece am folosit acest parfum toata saptamana,in exces chiar,am zis sa scriu despre el.
   Toate fetele/femeile au auzit de acest parfum, este imposibil sa nu.


    Sa aruncam o privire asupra lui:


Dupa cum vedeti,este vorba de cunoscuta apa de parfum INCANDESSENCE. Am ajuns sa iubesc aceasta apa de parfum,nu doar pentru miros ci si pentru persistenta pe care o are, persista pana la 8-10 ore, chiar si a doua zi.
Eu il am in varianta de 30 ml.
Este editie limitata.
      Incandessence este un parfum floral.Are o aroma proaspata, luminoasa, care iti defineste stilul cu note de bergamota, acorduri de trandafir si note de lemn de tec.
Notele principale din acest parfum sunt bergamota,trandafirul si lemnul de tec.


    Mie mi-a placut mult acest parfum si clar o sa il recumpar pentru ca merita fiecare banut!❤

Acest parfum poate fi achizitionat de aici.


     Voi ce parere aveti despre acest parfum? L-ati incercat?



⇛Facebook: Miss Ametist
*acest articol nu a fost sponsorizat*
                    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist