La ROCHE-Posay + o mica surpriza

Am avut norocul de a castiga la un giveaway organizat de Irina Claudia M in colaborare cu cei de la La ROCHE-Posay, iar astazi am fost contactata de cei de la DPD Curier ca sa il iau. Produsele sunt minunate! Am primit 3 mini Effaclar care sunt adorabile si Effaclar duo mostre  (pentru fiecare zi)


   Sa aruncam o privire asupra produselor:
 O sa le folosesc de 2 ori pe saptamana pentru a putea folosi toata saptamana Effaclar duo + .


Effaclar Duo [+] se aplica dimineata si seara pe intreaga fata,pe pielea curata in prealabil.






Ma bucur ca am putut intra in posesia lor si abia astept sa le incerc si sa va spun parerea mea despre ele. 


       Si daca a-ti citit pana la sfarsit, am o surpriza pentru voi.
Ca tot am primit 3 Effaclar m-am gandit sa organizez un mic concurs. Veti putea intra in posesia acestui Effaclar doar daca ma urmariti pe facebook. Regulile le veti gasi Miss Ametist-pagina mea .



     Pana la urmatorul articol, bafta la smart shopping!❤


*Facebook: Miss Ametist
*nu am fost sponsorizata pentru a scrie acest articol*

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist