Idei de manichiura pentru sarbatorile de Craciun

    Deoarece sarbatorile de Craciun se apropie cu pasi repezi , trebuie sa incepem sa ne pregatim. 
   Asa ca, m-am gandit sa va usurez treaba si sa va dau cateva idei de manichiura. 
  

Incepem cu acest model cu reni , imi place mult ideea.poate imi fac si eu :3 


Modelul 1



Modelul 2



Modelul 3


Modelul 4


Modelul 5





Sper ca v-au placut ideile!Lasati-mi in comentarii modelul vostru preferat sau cum va faceti manichiura de sarbatori? :*


Pana la urmatorul articol, bafta la smart shopping! ❤



⇒Facebook: Miss Ametist ⇐
nu uitati de giveaway-ul care este in desfasurare pe facebook

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist