Favoritele toamnei TAG

 Acest tag l-am vazut pe canalul Alexandrei (Miss Coquette) si mi-a placut mult si am zis sa il fac si eu. Asa ca sa incepem.



1.Culoarea favorita pentru buze toamna?


Culoarea mea de buze favorita toamna este acest Ruj mat NYX Matte Lipstick Strawberry Daiquiri:
Nuanta mea este Strawberry Daiquiri si il puteti achizitiona de pe theMakeupShop.ro



2.Culoarea pentru unghii favorita toamna?

Nu am o culoare anume pentru unghii toamna.

3.Culoarea de pleoape favorita toamna?




Cred ca se intelege de la sine din acest machiaj. :)


4.  Bautura de la Starbucks favorita toamna?

Sincera sa fiu, nu am baut niciodata de acolo pentru ca nu am avut cand. Insa data viitoare cand ma mai duc la mall o sa trec si pe acolo.




5. Mirosul/ aroma preferat/a toamna?

Hmm, aici ar fi mult de spus.. Insa imi place sa simt atunci cand intru in casa mirosul scortisoarei (ciudat,nu?) iar ca aroma, nu prea stiu pentru ca nu am ceva preferat toamna. :)


6. Care este articolul de imbracaminte preferat toamna?

Nu stiu daca se pune sau nu, insa toamna imi place la nebunie sa port esarfe. As putea sa imi iau un dulap intreg de esarfe.  :)


7.Care sunt accesoriile preferate toamna?

Nu am accesorii preferate pe care sa le port toamna. Nu prea mai port accesorii in general.


8.Care este incaltamintea preferata toamna?

Mie, mai ales toamna, ador sa port botine. Ma fac sa simt ca e toamna.



9. Care este activitatea preferata toamna?

Daca as avea timp, as face multe :) .


10.Care este lucrul care iti place cel mai mult la acest anotimp?

Imi plac multe la acest anotimp, mai ales cand vad frunzele cazand.



Cam acest a fost tag-ul , sper sa va placa raspunsurile mele si spuneti-mi in comentarii ce va place voua cel mai mult sa faceti toamna?

Pana la urmatorul blog, spor la shopping!


*Facebook: Miss Ametist *
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist