EU SUNT FRUMOASA | TAG

Astazi am fost taguita de Miss Coquette (iti multumesc ) sa fac acest tag. Alexandra este o fata minunata iar continutul canalului ei de pe youtube, credeti-ma , o sa va placa mult❤❤❤.In fine :) , sa trecem la ale noastre. L-as fi facut pe youtube, insa inca nu e momentul potrivit.
  Acest TAG a ajuns sa fie foarte popular fiind facut de foarte multe fete de pe youtube. 

Acest TAG o sa va ajute sa ma cunoasteti si pe mine. :* 

  Prima intrebare a acestui TAG este:


1.Cum te numesti?

Ma numesc Albertina. :) 


2.Cati ani ai?

 Am aproape 16 ani ( pe 11 decembrie ii implinesc).


3.Ai avut vreodata probleme cu tenul?

Da si inca am o acnee destul de naspa. :|


4.Din ce cauza ai inceput sa te machiezi?

Am inceput sa ma machiez de la varsta de 13 ani deoarece colegii radeau de acneea mea.


5.Ai intalnit persoane care te-au jignit in legatura cu frumusetea ta fiind machiata sau fiind nemachiata pe internet sau in viata reala?

Da, destule. Daca eram machiata nu era bine si daca eram nemachiata radeau...


6. Daca da, cum ai reactionat? Te-au afectat aceste lucruri?

Da, m-au afectat si inca ma afecteaza. 


7. Porti des machiaj in public? Pentru ca nu ai incredere in tine sau din alte motive si care ar fi acele motive?

Da , port destul de des machiaj in public. Rar ies nemachiata. Folosesc machiajul pentru ca nu imi place cand lumea se holbeaza la acneea mea.



8.Te-ai simtit vreodata inferioara pentru ca nu te machiai?
Da ,mereu ma simt asa.


9.Ce sfat le dai oamenilor care te urmaresc si poate se simt inferiori ca nu poarta machiaj? 

Pai pot sa va spun un lucru. Fiti voi insiva. Fiti ceea ce eu nu pot sa fiu. As fi tare mandra de voi.❤ 
 Eu nu pot fi asa pentru ca sunt o persoana foarte sensibila si cine ma cunoaste, stie asta. 


10.Cui dai mai departe acest TAG?

Dau mai departe acest Tag prietenei mele dragi Mademoiselle Ellégance si tuturor persoanelor care vor sa faca acest tag. ❤❤ 




Sper ca v-a placut acest TAG. Spuneti-mi in comentarii cum va simtiti voi in largul vostru, machiate sau nemachiate? :*


Pana la urmatorul articol , bafta smart shopping! :*

                 
                         ❤❤❤❤❤

*Facebook: Miss Ametist*
*Nu uitati ca am un giveaway in desfasurare pe pagina de facebook*




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist