Despre Vivre.ro si comanda pe care am dat-o

Sincera sa fiu, nu sunt dezamagita deloc. Imi plac foarte mult serviciile lor chiar daca am avut o experienta cam neplacuta cu Fan Courier-ul si aceea fiind ca atunci cand am fost contactata de respectivii eram la liceu si i-am rugat frumos sa imi aduca coletul la liceu deoarece acasa nu era nimeni insa a refuzat si l-au dus la sediu desi nu era mare diferenta, liceul chiar e mai aproape fata de sediu. Am ignorat asta , crezand ca , chiar nu are timp . Dupa cateva zile cand am avut si eu timp sa ma duc si eu dupa el ,dar ce sa mai iau? Ii facuse retur. Ceea ce m-a super enervat deoarece nici nu fusesem anuntata.

Atunci cand va inscrieti primiti ca si cadou de bun venit 25 lei iar eu ca voiam ca nu voiam tot ii foloseam , iar atunci cand acelui colet i s-a facut retur , la credite au aparut iarasi acei 25 lei. Acest site este unul pentru decoratiuni si totusi putem gasi chiar si accesorii, agende si ceea ce m-a incantat pe mine au fost canile cu infuzor.


Eu imi dadusem comanda de un set de agende pentru ca voiam si inca vreau sa organizez un giveaway (despre asta o sa vorbim cand  o sa primesc coletul) , asa aratau ele:

Iar aceasta este un model de canita cu infuzor:

Ideea este ca, acest site este super tare! Gasiti orice articol va doriti  pentru casa si nu numai.

Daca doriti sa va faceti si voi cont si sa beneficiati de acei ”25 lei” accesati vivre.ro . Si spuneti-mi in comentarii daca ati patit si voi vreodata asa cu fan courier si mai spuneti-mi ce v-a facut cu ochiul de pe acest site. 


Pana la urmatorul blog , bafta la smart shopping! :)



*Facebook: Miss Ametist*
*Site-ul despre care am vorbit: Vivre *
*Nu am fost sponsorizata pentru a scrie despre acest site*








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist