Review cleanser 3in1 Avon

Buna fetelor, stiu ca nu am mai postat de mult timp insa am probleme cu laptop-ul si acum postez de pe telefon. In fine, asta nu conteaza.




Sa aruncam o privire asupra produsului:









Am destule demachiante, insa am zis sa il cumpar si pe acesta in primul rand, datorita pretului foarte mic (eu l-am luat cu 5.99) .
Si in al doilea rand, l-am cumparat deoarece scria ca are ghimbir (toate stim cat de frumos miroase ghimbirul) .


Este un produs 3in 1 : demachiant,tonic si lotiune hidratanta cu aloe vera si ghimbir.
Din pacate nu se poate folosi in zona ochilor.
Curata delicat tenul,il lasa curat, fin si hidratat.
Nu irita si cred ca poate fi folosit si de persoanele cu tenul sensibil. Il folosesc dimineata si seara, iar pentru ochi folosesc acel demachiant de la L'oreal Paris.


Pana la urmatorul blog, spor la shopping! 😘

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist