Review Sun Renaissance

Vara trecut , am avut parte de prima mea colaborare cu Pareri razlete.ro . Review-ul il postasem pe youtube, insa m-am gandit sa il scriu si aici.

   Mai intai, haideti sa aruncam o privire spre produs:

Desi este toamna, poate acest review o sa va ajute la vara :) .

    Ingrediente active:

  • extract de Withania somnifera 2%
  • extract de Henna  ( Lawsonia inermis) 1%
  • extract de Terminalia arjuna 1%
Aceasta protectie chiar mi-a fost de ajutor deoarece vara aceasta soarele chiar a fost foarte puternic. Mai intai sa incepem cu un singur dezavantaj, acela ca nu intra rapid in piele, asta e singurul dezavantaj.Si sa incepem cu avantajele: are protectie solara 40 , ceea ce e foarte bine. Se poate folosi atat pe corp cat si pe fata, insa se evita zona ochilor. Mie sincera sa fiu, mi-a fost frica sa o aplic pe fata, asa ca am aplicat-o doar pe corp. Trebuie aplicata cu 20-30 minute inainte de a ne expune la soare. Mirosul chiar nu e deranjant.
Mie chiar mi-a placut acest produs si chiar merita sa il achizitionati.
 Il puteti achizitiona de aici cu doar 31,50 lei.

    Daca si voi a-ti folosit acest produs vara trecuta, va rog sa imi scrieti in comentarii parerea voastra sincera despre el. 

       Pana data viitoare, spor la shopping! :)




 *nu uitati sa accesati Pareri razlete ,daca doriti mai multe detalii despre acest program pentru bloggeri.*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist