Review primer Astor

Dupa cum v-am spus si in review-ul precedent, vor urma alte doua . ( nu uitati sa accesati Pareri razlete ).
       Haideti sa aruncam o privire:


Am ales acest anticearcan deoarece mi se parea interesant si credeti-ma, chiar nu imi pare rau ca l-am luat.Acopera binisor, adica daca nu ai cearcane mari e numai bun.Un dezavantaj ar fi ca trebuie sa il intinzi foarte repede, daca nu, se usuca.
  Raportul calitate-pret-cantitate este unul super bun. Eu mi-am luat nuanta 001 Ivory, deoarece este bine ca sub fond de ten sa se afle un anticearcan mai deschis decat el.
 Il puteti achizitiona de pe Aoro.


   Daca a-ti incercat si voi acest anticearcan, nu uitati sa imi scrieti in comentarii parerile voastre.
 Bafta la shopping. Pupici :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist