Review fond de ten Elf Flawless Finish Foundation

Voiam de ceva timp sa scriu acest review, insa am avut parte de cateva mici incidente. Dar , iata-ne aici. Sa nu o mai lungim si sa trecem la treaba.
         Acum ceva timp am inceput sa colaborez cu Alina de la Pareri razlete. Am mai facut eu un review despre un produs primit de la ea, insa este postat pe youtube. In aceasta luna am ales 3 produse, iar unul dintre produse este acest fond de ten lichid. Despre celelalte doua am sa va vorbesc in celelalte review-uri ce urmeaza.

    Sa aruncam o privire:



Din cate am citit si am vazut, este singurul fond de ten de la Elf lichid, probabil de aia o sa fiti curioase sa cititi acest review. :)

Ambalajul acestui fond de ten sau mai bine zis ”sticluta„ este una simpluta dar in acelasi timp si eleganta. Si ador faptul ca sticla este mata.Si cel mai important lucru, ARE POMPITA!


               Caracteristicile lui sunt:

  • contine 24 ml produs (mai putin decat un fond de ten normal)
  • este oil free (adica este dedicat mai mult persoanelor cu tenul gras, asa ca mine)
  • are SPF 15
  • putere medie de acoperire
  • arata destul de ”natural„ pe fata (nu are aspectul acela de masca)
  • cred ca costa in jur de 39 lei
Eu am ales nuanta Porcelain deoarece in acest anotimp, mi se potriveste cel mai bine.
Experienta mea cu el a fost per total buna, tinand cont ca am tenul gras. Acopera imperfectiunile, dar chiar mi-ar fi placut sa reziste mai mult.Totusi, chestia asta cu rezistatul nu o putem lua ca pe un minus pentru ca nu scrie nicaieri ca rezista.
 Il puteti achizitiona de aici . (momentan e singurul site pe care l-am gasit) 
       Daca si voi a-ti incercat acest fond de ten, va rog sa imi lasati in comentarii parerea voastra despre el. Pupici si bafta la shopping daca v-am convins :) .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist