Review concealer The ONE Everlasting

Deoarece nu ma mai satur din a face review-uri, m-am hotarat sa fac review si la acest concealer.

 Sa aruncam o privire asupra sa:


Fiind consultant Oriflame imi cumpar multe produse, insa asta nu l-am cumparat niciodata pentru ca mi-a fost frica ca nu o sa imi placa. Dar acum nu regret,chiar ma bucur ca l-am cumparat. Are acoperire medie spre mare. Eu am nuanta Fair Beige, care chiar mi se potriveste. Are o durata foarte  buna , mai ales daca folosim si primer. Are o textura cremoasa, chiar acopera si se finiseaza mat.Vine intr-o cantitate de 10 ml, ceea ce este de ajuns, mai ales pentru mine. Raportul pret-calitate este unul foarte bun.
Mie chiar imi place si o sa il recumpar cand mi se va termina.

Il puteti achizitiona de aici , dar in catalog il puteti gasi la oferta.


      Daca si voi a-ti folosit acest concealer, va rog sa imi scrieti in comentarii parerea voastra despre el.


  Pana la urmatoarea postare, bafta la shopping. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist